Huom! FTP-palvelin on pois käytöstä, pyydä uudet ohjeet yhteishenkilöltä.

Printbox

Painotyöt hallintaan ja teet
tilaukset jopa 10 sekunnissa

 

Järjestelmän toiminta-ajatus

Oy Fram Ab:n kehittämä Printbox 2.0 on webpohjainen painotöiden tilaus- ja hallintajärjestelmä.

Järjestelmän avulla asiakas voi tilata, hallita ja jakaa kaikkia tarvitsemiansa painotyötiedostoja yhden ja saman sovelluksen avulla pelkällä selainyhteydellä ajasta ja paikasta riippumatta.

Itse järjestelmän tekemiseen ei siis vaadita asiakkaalta ohjelma- tai laiteinvestointeja, vaan ainoa syntyvä kulu tulee sen räätälöinnistä asiakkaan tarpeiden mukaiseksi.

Kehitystyö

Printbox 2.0 kehitystyön pohjana on ollut asiakkaiden toiveet ja tarpeet. Näistä saatujen tietojen ja kokemusten perusteella kaksi asiaa nousee selkeästi yli muiden. Ne ovat käytön helppous ja asiakkaan erityistarpeiden huomioonottaminen.

Printbox 2.0:n kehitystyö on siis tapahtunut enemmän asiakaslähtöisesti toisin kuin vastaavissa muissa sovelluksissa, jotka lähtevät enemmänkin painotalon omista tarpeista. Tästä johtuen järjestelmästä on kyetty tekemään mahdollisimman käyttäjäystävällinen (helppo) tapa hoitaa sekä hallita painettavat dokumentit ja painotyörutiinit. Näin sen tarjoamat edut ja hyödyt ovat asiakkaalle merkittäviä.

Esimerkkinä voidaan mainita vakiotuotteen tilaus, jonka tekeminen järjestelmän kautta kestää vain n. 10 sekuntia, mikä vapauttaa asiakkaan aikaa muihin tehtäviin.

Räätälöinti

Printbox 2.0 räätälöidään aina jokaiselle asiakkaalle heidän yrityksen tarpeiden mukaiseksi. Tämä takaa sen, että sen tekemisessä voidaan ottaa huomioon asiakasyrityksen erityistoiveet. Printboxin-järjestelmän käyttäjiä on tällä hetkellä jo noin 30 eri maassa.

Ota yhteyttä ja pyydä Printbox-esittely myynnistämme.